Pagina's

zondag 3 oktober 2021

Kerstknuffel

 



Hoi hoi,

Met de deze labelmal van Dutch Doobadoo maakte ik weer eens een kerstkaart met daarin een schudgedeelte.


Ik gebruikte deze mal voor de basiskaart van Dutch Doobadoo.


Dutch Doobadoo Card Art Wendy
470 713 018

Ik heb de mal 3 keer overgetrokken, 1x op craft, 1x op wit cardstock en 1x op designpapier.
Met een stansenset van kerstballen maakte ik het schudgedeelte. In dit gedeelte heb ik hele leuke sneeuwmannetjes en sneeuwsterren gestopt. 


Vervolgens stempelde ik wat tekstjes met verschillende tekststempels en heb ik de kerstbaqllen met een lintje opgehangen. Bovenaan maakte ik nog een strikje zoals jullie kunnen zien.


Met de collectables van Marianne Design maakte ik deze leuke sneeuwpop. Hij staat in een laagje sneeuw dat heb ik gemaakt me foam klei van Craft Emotions. Ik ben dol op kerstkaartjes in blauwe tintjes en deze is weer goed gelukt al zeg ik het zelf. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes,

1 opmerking: