Pagina's

vrijdag 29 oktober 2021

Da's lang geleden! Alles goed?

  


Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een keer een simpel 10 x 15 kaartje gemaakt waarbij ik het mooie en vrolijke papier uit de Crafty Kit XL van Dutch Doobadoo gebruikt heb.


Ik heb eerst een basiskaartje gemaakt van wit cardstock. 


Ik heb er ook een pocket op gemaakt waarin het groene labelkaartje weggestoken kan worden.


De legoblokjes heb ik gemaakt met de leuke legostans van Marianne Design. Ook het molletje is gemaakt met een Marianne Design Collectable stans. De tekst "Groetjes van de hele familie" en "Dat is lang geleden" komt uit een setje met tekststempeltjes van Marianne Design.


Het kleine cadeautje hoort ook bij het designpapier uit de Crafty Kit XL. Met een touwtje maakte ik de kaart af. Ik vind het zelf wel een hele vrolijke verjaardagskaart geworden. Wat vinden jullie ervan?
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,


2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje met al die gekleurde lego steentjes.
    Grappig met de mol in de hoofd rol.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen