Pagina's

woensdag 13 oktober 2021

Stripes

Strepen en stippen zijn altijd leuk vind ik. En daarom heb ik in de zomervakantie een slimline kaart gemaakt met strepen. 


Bij deze kaart heb ik de stempelafdrukken, Dutch Doobadoo materialen e.d. gebruikt die ik destijds bij me had.


Met acrylverf heb ik een aantal gele strepen en gele spetters gemaakt. Hierbij heb ik de strepen uit de losse hand met een "brede" kwast gemaakt en hierbij niet al te veel verf gebruikt.


Om de achtergrond nog wat kleur te geven heb ik een deel van het aquarelpapier nog met brusho gekleurd. Brusho is een pigmentpoeder. Dit poeder heb ik op de kaart gestrooid en daarna nat gemaakt. Hierdoor geeft het pigmentpoeder kleur af.


Ook de Paper Art cirkel heb ik met de Brusho geel gemaakt.



Met stansen, restjes papier, stempelafdrukken, het Paper art frame van Dutch Doobadoo, het chipboard van Dutch Doobadoo, oxide inkt en een mask heb ik de kaart verder afgemaakt.


En dan nog wat spetteren met zwarte gesso en de kaart is af.


Een eenvoudige kaart deze keer, maar ook weer leuk om te maken.
Leuk dat je weer hier kwam kijken.
Tot een volgende keer.

Groeten Hanny

1 opmerking: