Pagina's

maandag 1 november 2021

Santa Claus


Een niet traditioneel kerstkaartje. Ik hou ervan en laat jullie graag een voorbeeld zien.


Ik heb hiervoor het smalle huisje uit de oktober collectie gebruikt.


470.784.046

De steentjes zijn gemaakt met een mask art en een paar kleurtjes inkt in een beetje een herfstachtige kleur.

470.715.128

Hier zie je een close up.

De stansjes zijn van Elizabeth Craft Design en in het midden zie je een afdruk van lichte klei van een Mould van Stamperia.


Het geheel is opgepimpt met wat ijskristallen van Viva wat je in het filmpje goed kan zien.

Ook nog wat gespetterd met witte gesso voor de sneeuwvlokken.


Dit is dan mijn voorbeeldje voor deze keer. Bedankt voor het bezoek aan ons blog en graag tot snel.

groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Bent u nieuw in de handel in aandelen en cyptocurrency en wilt u succesvol zijn in uw handel, zo ja, vraag dan hulp aan de meest nuchtere en betrouwbare deskundige handelaar. Ik beheer al een tijdje een handelsaccount en ik kan met trots zeggen dat ik goede opnames maak maandelijks van $5000 Reageer vriendelijk voor meer informatie over hoe te handelen Contact via whatsapp +447883246472 e-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen