Pagina's

zaterdag 20 november 2021

Verjaardagskaartje

 


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een CAS verjaardagskaartje voor jullie ter inspiratie.


Dit kaartje heb ik gemaakt met de volgende Slimline Mask. 

470.784.010 Mask Art Slimline Stripes

470.784.010

Alhoewel dit kaartje totaal geen Slimline is, is hij toch goed te gebruiken. Ik heb een deel van de Mask afgeplakt met washitape. Precies het deel om een vierkant te krijgen. Dit deel van de Mask heb ik op het kaartje ook rondom vastgezet met washitape zodat je niet buiten het kader komt met de inkt. Je zou ervoor kunnen kiezen om een apart kaartje te maken met de Mask maar ik vind het juist leuk dat het kader gemaakt wordt door de mask in combi met de inkt. Over de inkt heb ik een stempel met hartjes herhaald. De kaart is verder opgeleukt met een knipvel van BellaLulu. 

Ik hoop jullie weer een ideetje te hebben gegeven en tot een volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten