Pagina's

zondag 28 november 2021

Hoera Zwanger

 



Hallo allemaal,

Voor mijn schoonzus en mijn broer maakte ik dit kaartje om ze te feliciteren met hun 2e zwangerschap. Inmiddels is hun tweede dochter al geboren hoor maar ik had nog geen tijd gehad om deze met jullie te delen.


Ik gebruikte voor dit kaartje deze Dutch Doobadoo mal. 


Dutch Doobadoo Card Art Zwanger
470 713 712

De basiskaart heb ik overgetrokken op wit cardstock, hierna ben ik met ouder designpapier van Maja Design aan de slag gegaan. Met een letterstans heb ik het woord "Succes" gemaakt. 



Aan de binnenkant heb ik dit labeltje gemaakt waarop ik een tekststempel gebruikt heb. Deze tekst heb ik met inkt eerst gestempeld en er daarna witte embossingpoeder over heen gestrooid.


De tekst "Zwanger gefeliciteerd" op de voorkant heb ik op dezelfde manier gemaakt.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten