Pagina's

donderdag 18 november 2021

boomstamhuis

  Hallo allemaal,


Leuk dat jullie weer een kijkje nemen op mijn blog. 


Er is een supergrappig stencil van Dutch Doobadoo in de vorm van een boomstam (470.784.045)


Heel leuk te combineren met die leuke gnomes van Bella Lulu. Ik heb er een kerstkaartje van gemaakt. Allereest heb ik uit een cremekleurig cardstock de boom getekend en uitgeknipt, dit is de basis van de kaart. Ik heb een designpapiertje met een houtnerf gebruikt voor de boomstam en daaroverheen heb ik moss (van cadence) gebruikt. Dat geeft een supergaaf effect vind ik.


Het grasje wat op de kaart zit is van Marianne Design (CR1355) en natuurlijk heb ik een zwarte fineliner en een witte gellpen van Signo gebruikt om hier en daar wat te accentueren. Eigenlijk is dit een heel simpel kaartje, maar maakt hem niet minder mooi. Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten