Pagina's

dinsdag 30 november 2021

Arabia

 



Hallo allemaal,

Hier heb ik nog eens een kaartje gemaakt met de cardart Arabia van Dutch Doobadoo. 


Deze cardart kan je op zoveel leuke manieren maken!


470.784.058 Arabia

Deze kaart heb ik eerst in zijn geheel overgetrokken op wit cardstock. Het middelste gedeelte van de mal heb ik nog een keer op wit cardstock getekend, met één centimeter aan beide kanten extra (dit wordt de plakstrook). De aangegeven vouwlijnen op de mal blijven zo, alleen maak je er eentje extra in het midden. Nu vouw je de kaart naar elkaar. Dus de vouw in het midden wordt nu een dalvouw en die aan de zijkanten worden bergvouwen. Nu plak je eerst op het middelste deel (waar de dalvouw nu zit) het designpapier wat je wilt gebruiken en plak dit op (anders kan je er niet meer bij). 


Ik heb hier gekozen voor het designpapier warm en cozy van Noor met het bijpassende bella lulu knipvel cozy gnomes van Bella Lulu. Dan maak je in het losse middenstuk (met die twee plakstroken) een grote cirkel en maak daar een bergvouw in en plak deze in het middenstuk. Gooi de uitgestanste circel niet weg! Plak eerst één kant vast, anders kan je de uitgestanste cirkel er niet meer tussen plakken.(maak wel aan de zijkanten van de uitgestanste cirkel een plakstrookje, zodat je deze kan opplakken), zoals op de foto hieronder. 


Als alles vastgeplakt zit aan de binnenkant plak je de binnenzijde vast en kan je de kaart verder gaan aankleden met stansjes, de gnomes en andere leuke dingen wat je leuk vindt. 


Zo heb je een kaart met verschillende laagjes en creëer je diepte. Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten