Pagina's

woensdag 17 november 2021

Chocoladeletter

  




Hallo allemaal, 

Spannende tijden zijn weer aangebroken voor de kleine kinderen.


Hier heb ik een sinterklaaskaartje gemaakt met de card art "chocoladeletter S" van Dutch Doobadoo (470.713.753). 


Deze heb ik uit ribbelkarton getekend en uitgeknipt. Om dat lekkere bruine chocoladekleurtje te krijgen heb ik de letter geverfd met een chocoladekleur verf. 


Voor de mijter heb ik gebruik gemaakt van de build up Sinterklaas (470.713.824) En de gouden staf en het kruis op de mijter zijn van het paperart "Sinterklaas" (472.953.003). Ik heb nog wat leuke plaatjes en een tekst gebruikt van het knipvel bella lulu "Sinterklaas". 


Daarna heb ik het geheel op groen cardstock geplakt en daaronder een dubbelgevouwen witte cardstock achter geplakt. En met een zwarte fineliner heb ik wat lijnen getrokken om het één en ander te accentueren. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart. 

Groetjes, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten