Pagina's

woensdag 24 februari 2021

Your Not Old, Your Vintage

  Hallo Allemaal,

Een achtergrondje maken met een mooi stencil is mooi en heel eenvoudig te doen.


Het is een kaartje van 10 x 20 ook wel slimline genoemd. 


470.715.146


Het plaatje is van Mo Manning en nadat het gekleurd was heb ik twee kleuren distress oxide die mooi paste erbij genomen om de cijfers te maken.


Nog een klein stempeltje en een matrandje en je hebt heel snel een leuk kaartje.


Hopelijk heb ik je weer op een idee gebracht Bedankt voor het bezoek aan ons blog en graag tot ziens.

groetjes,


9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en die meneer zo mooi ingekleurd.Leuke tekst erbij.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb die mal ook , ik weet niet hoe hij werkt .
    groetjes martha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Je legt het stencil op je papier
      Gaat met ern dauber met inkt hier overheen
      En klaar is het
      Simpel maar superleuk effect

      Verwijderen
  3. Erg leuk geworden. Mooi ingekleurd Corry. Mag ik vragen welk stempeltje jij gebruikt hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Ga hem ook maken. Kun je mij doorgeven van welk merk de tekststempel is? Hij past zo goed bij het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen