Pagina's

zondag 14 februari 2021

6e Mask Challenge - Corry

 

Wat een leuk idee van Hanny om de 6e mask uit je stapel, map, ring, of la te pakken en hiermee een creatie te gaan maken.


Bij mij kwam een mandala als 6e uit mijn ring en volgens de uitdaging is het de bedoeling één mask te gebruiken.


470.715.625

Ik heb een 30 x 30 cm aquarelvel genomen en de mask met neocolor 2 en een blauw krijtje passend bij de kleur van de foto op de mask gesmeerd. Daarna de mask met water benevelen met een spraybottle. Dan je mask met de gekleurde kant op het papier gelegd en met mijn vinger stevig eroverheen gewreven.


Hierdoor word je mask eigenlijk een soort stempel en het effect is echt te gek.


De beer is een Build up en past ook weer perfect bij de foto.

 


470.713.788 en 491.200.006


verder een stempel en stuc tape en de leuke grote ringen, die met embossingpoeder donker zijn gemaakt.


492.948.052.

Dit was echt een superleuke uitdaging en ik ben benieuwd wat voor leuke creaties met de 6e mal we allemaal gaan zien.

groetjes, 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten