Pagina's

vrijdag 19 februari 2021

For You


 In de nieuwe januari collectie van Dutch Doobadoo zit een leuke mal met de naam Shape Art iris 470.713.207 . Ik maakte hiermee een kaartje.



Ik maakte een basis met daarop diverse extra laagjes en gebruikte ook Dutch Doobadoo greyboard art frames round ( 492.500.001 ) en een paar vlindertjes van een Dutch Doobadoo paper art vel. 

Mijn frames bewerkte ik met gesso en daarna met glitterlijm om een leuke glans te krijgen.



Verder werkte ik vooral met bloemen, pareltjes en kant.


Een leuk kaartje met een leuke mal, geschikt voor elke gelegenheid.





2 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje en een leuk model kaart, kan je lekker veel op kwijt en dat heb je ook gedaan.
    De kaart in roze ,prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen