Pagina's

dinsdag 23 februari 2021

6e Mask Challenge - Annette

 

Hallo allemaal,

Gezellig dat jullie weer langskomen op het blog. Hanny heeft een challenge bedacht om uit je klapper, lade, ring of zak je zesde stencil van Dutch Doobadoo te toveren en daarmee aan de slag te gaan. 
Dat is natuurlijk super leuk en bij mij is dat deze Mask geworden:


Mask Art Alphabet 470.715.620

Op een wit vel heb ik de Mask negatief gezet met Neocolors II in twee kleuren zwart en blauw. Met blauwe ColorBurst  heb ik nog wat accenten aangebracht. 


En dit is dan het resultaat. 


 De layout heb ik verder aangekleed met Dutch Paper Art 472.950.008



Tekst mag natuurlijk niet ontbreken: Sticker Art Quotes is daar super leuk voor. Altijd een goede tekst om erbij te plakken.


491.200.001


Ik vond het super leuk om deze challenge aan te gaan. Wie weet waar we elkaar volgende keer mee uitdagen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten