Pagina's

maandag 15 februari 2021

6e Mask Challenge - Joyce

                                                                       Hallo allemaal,

Hanny heeft het hele mixed media team uitgedaagd om de 6e mask  uit de la te pakken en daar een creatie mee te maken. Het zijn echt super leuke  creaties geworden van het hele team. Dit is mijn creatie geworden:


Omdat ik nog niet helemaal zeker was wat ik wilde maken heb ik een planner pagina bewerkt.


De mask heb ik in het midden van de pagina gelegd en de pagina bewerkt met inktsprays. Ik heb ook een goud metallic spray gebruikt die heel mooi naar voren kwam. Nadat de spray droog was heb ik de mask er weer bij gepakt en hem langs de randen een aantal keren aangebracht met bruine inkt.


De pagina op zich vond ik zelf toch wel een beetje druk geworden dus heb ik er 
een slimline kaart van gemaakt.


Gebruikte materialen:



Dit was mijn projectje. Tot de volgende keer.

Groetjes,


1 opmerking: