Pagina's

dinsdag 16 februari 2021

Amazing

  Hallo Allemaal,Hoe meer ik me bezig houd met Mixed Media hoe leuker ik het ga vinden, gewoon maar beginnen en kijken waar het eindigt.


De afbeelding in het midden van de kaart is gemaakt op de gelli plate. Hier voor heb ik een plaatje uit een glossy gebruikt en de afbeelding is lekker vintage geworden. Vanuit dit plaatje ga ik verder.


In ongeveer dezelfde kleur acrylverf en een paar bladzijden uit een boek heb ik het designpapier ook op de gelli plate gemaakt.


470.715.116


Het zelfgemaakte designpapier in stroken gescheurd en in de lengte aan elkaar gemaakt alleen  in het midden zodat ik nog van alles onder de randjes kan stoppen.


Zoals een stukje verbandgaas, een mooie stans van de stuc tape en een bloempje. Alles van Noor! Design.


Daarna nog met de Woodys wat extra groen en aqua blauw hier en daar opgebracht.


Het is weer eens een keer heel wat anders, en o zo leuk om te doen. Bedankt voor het bezoek aan ons blog en graag tot ziens.

groetjes,







1 opmerking: