Pagina's

donderdag 18 februari 2021

6e Mask Challenge - Nicole

 Goedemorgen lieve luitjes,


Mijn Dutch Doobadoo teamgenootje Hanny Rottjers kwam met het leuke idee om met het hele team met het 6e mask uit je map een creatie te maken.  Nu heb ik ze niet in een map zitten dus ik heb mijn stapeltje gepakt en ben gaan tellen. Dit was mijn 6e mask.

Diamond Shaped 470.715.172


Ik heb gewerkt op een canvasboard en met tissuepaper. Aan de randen bracht ik op 3 plaatsen met structuurpasta van Dutch Doobadoo het patroon met het mask aan.


Ik heb het mask ook verwerkt op een transparante sheet met rusty patina kleur Ecru en Cadence metallic verf. Laten drogen, uitgeknipt langs de randen en heb er zo mijn eigen embellishment van gemaakt.


Ik vond hem te groot om in zijn geheel te verwerken dus heb ik hem verknipt en toen verwerkt. 
Supergaaf!!



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren en vind je het een leuke uitdaging om met jouw 6e mask aan de slag te gaan.

Laat je hem dan zien in onze Dutch Doobadoo Mixed Media groep op facebook?!

Fijne dag!
Liefs, Nicole


Geen opmerkingen:

Een reactie posten