Pagina's

woensdag 24 februari 2021

Love

 


 Hartjes zij altijd leuk ook als het géén februari is toch? 


Ik maakte een kaartje met 470.713.844 Dutch Doobadoo Card Art Key to my Heart.

Ik heb het hart en de sleutel bevestigd op een 15x15 dubbele kaart. Het designpapier is uit de Crafty XL kit Happy Spring. Zowel op de basiskaart als op het hart en de sleutel gebruikte ik dit designpapier.


Ik kleurde een Magnolia afdrukje met mijn copic markers en gaf haar een plaatsje op de rand van het hart. Naast haar zie je een boompje met bloemen van de crafty kit en ook de tekst is 1 van de stansjes die horen bij de Spring Kit.


Uit het stansvel knipte ik ook nog een paar lieveheersbeestjes die ik op het hekje deed. Ze zijn zo schattig. Nog wat bloemen en een beetje tule en klaar was weer mijn kaartje.




1 opmerking: