Pagina's

dinsdag 23 februari 2021

No Limits

 



Vandaag heb ik voor jullie een Slimline kaartje gemaakt.   Ik hou van Mixed Media, dus een achtergrond van een kaart maak ik heel vaak zelf. Aller eerst ben ik begonnen met de volgende Mandala 


470.715.161

Je ziet hem niet zo goed, maar hij is gezet met diverse kleuren ColorBurst. Deze is er gewoon opgestrooid en daarna nat gemaakt. Met de heattool heb ik hem droog geblazen. Dat was dan mijn eerste vel. Daarna heb ik de Mask nogmaals nat gemaakt en omgedraaid. Hier zit dan nog zoveel pigment op dat je makkelijk nog een afdruk kunt maken. Wanneer de Mask op het aquarelle papier ligt nogmaals water gesprayd en drooggeblazen met de heattool. Deze afdruk heb ik genomen voor dit kaartje. 


Met een tweede Mask heb ik Dutch Doobadoo structuurpasta gebruikt op de volgende Mask Art Mandala


470.715.176


Als hij op droogt neemt de structuurpasta de kleur aan van je ColorBurst.  

870.000.000


Dutch Paper Art Tekst is zo leuk als aankleding. Altijd wel een passende tekst te vinden. Verder kun je de kaart aankleden hoe je zelf wil.


472.950.008

We zijn aangekomen aan het einde van mijn blogpost. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. 
Tot een volgende keer!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten