Pagina's

zaterdag 6 februari 2021

Believe

  Hallo Allemaal,

Wat is het leuk om scrapkaarten met een eigen gemaakt mixed media  designpapier te maken. In deze post laat ik stap voor stap zien wat ik gebruik.



470.713.844

De basis is het mooie hart met sleutel in kraft met daarop aquarelpapier wat ik eerst met acrylverf in een oudroze tint heb geverfd.


Toen de acrylverf droog was heb ik met een iets donkerdere kleur roze het motief van het stencil overgenomen en meteen embossingpoeder clear erop. Deze verhit en dat geeft een tof effect.


Mask Art Paisly 470.715.171


Daarna met Cadence Distress paste en een mask wat slordige vintage achtige strepen erop gezet.


Mask Art Grunge 470.715.136


Daarna met een groene inkt en een dauber nog wat groen langs de kanten gezet wat het extra oud maakt. Tot slot nog de tekst "believe" in die leuke lay-out van de filmstrips.


Dutch Paper art Tekst 472.950.008


Hopelijk heb ik weer voor een beetje inspiratie kunnen zorgen. Bedankt voor het bezoek aan dit blog en graag tot ziens.

groetjes,


2 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt en leuk met de beschrijving erbij. Deze staat al in mijn winkel wagentje.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super gaaf gemaakt. Dank je wel voor de uitleg

    BeantwoordenVerwijderen