Pagina's

dinsdag 2 februari 2021

Handmade

  Bij Dutch Doobadoo zijn er ook hele leuke crafty kits. In de kits zitten designpapier, een Dutch Doobadoo mal en een stans- en stickervel. Vandaag laat ik een handwerkkaartje zien met de kit One More Stitch.


De mal die bij de crafty kit zit, heb ik overgetekend op wit fluweelpapier en daarna 2x op het designpapier. De randen van het designpapier zijn opgeruwd met een paper distresser.

Crafty kit One More Stitch 472.100.004 

De afbeelding is op een tabblaadje geplakt.  In een mand zit een breiwerk en diverse bollen wol en katoen. Ook brei- en haaknaald(en) horen erbij. Op klosjes zit garen gewikkeld met een schaartje erbij.
Een grote schaar bij een paar proeflapjes waar knoopjes op zijn genaaid. Verder nog een paar leuke teksten om het af te werken. Om de kaart te kunnen laten staan, heb ik er een kaartenstandaard tegenaan geplakt.

2 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart weer van Tineke! groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. My husband changed dramatically towards me, doesn’t communicate anymore.He disrespects me and accuses me falsely of infidelity because of wicked gossip …but I’m simply AMAZED at the results of Dr. Ogudugu who did reunion love spell for me. Everything is going so well and EXACTLY how he said it would be. Even though it took 3 days to fully progress, it was so worth it because things are just about at perfection! How he took my situation and completely turned it around to give me exactly what I wanted is beyond me, but something I will never question and just be completely grateful, God Bless Dr.Ogudugu for turning sorrow happiness. Dr.Ogudugu contact; greatogudugu@gmail.com/WhatsApp +2348063739701

    BeantwoordenVerwijderen