Pagina's

zondag 14 februari 2021

Together

 



Hallo allemaal,

Aan het eind van deze maand komen er weer heel veel leuke nieuwe mallen uit bij Dutch Doobadoo. En dit is er een van. Met deze mal heb ik een kaartje gemaakt voor een stel wat gaat trouwen. 

Ik maakte dit kaartje voor een vriendin die mij gevraagd heeft om voor deze gelegenheid een kaartje te maken. Ze kon geen geschikt kaartje kopen in de supermarkt. Nu de lockdown nog langer duurt en de boekwinkels dicht zijn krijg ik dit soort verzoekjes wel vaker. Dus ik verveel me niet tijdens de lockdown. 


Ik heb deze mal drie keer overgetrokken, 1 x op wit cardstock, 1x op rood cardstock en 1 x op desingpapier. Dit is papier van echo park, een valentijnslijn, Cupic en Co.


Dutch Doobadoo Shape Art Janneke
470 713 206

Met een stans van Marianne design maakte ik de opening middenin de kaart. 


De puntjes rolde ik op door ze om een potlood heen te rollen. 


In de opening heb ik een afdrukje van een stempel van Wild Rose verwerkt. Ik heb de afbeelding ingekleurd met Faber Castell potloden.


Ik heb daarna nog enkele leuke tekstjes gestempeld op het kaartje. 


De tekstjes heb ik gestempeld met een stempelset van Marianne Desing. Als laatste heb ik nog wat plakparels op de kaart geplakt om de kaart nog wat te pimpen. 


Nu maar hopen dat dit bruidspaar ondanks deze rare tijd toch een hele mooie dag zal hebben en dat ze ervan kunnen genieten. De kaart is inmiddels op de post naar mijn vriendin.
Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer.

Groejtes.

1 opmerking: