Pagina's

donderdag 31 oktober 2019

Xmas



Hallo allemaal,

Ook vandaag laat ik jullie weer een kerstkaart zien. Dit keer heb ik de xmas mal gebruikt.


Ik heb de basiskaart overgetrokken op creme cardstock om vervolgens aan de slag te gaan met designpapier uit een paperblok.  Op de voorkant van deze kaart heb ik ook nog een andere Dutch Doobadoo mal gebruikt. 

De Dutch Shape Art 2x Christmas Bells 15x17 cm 470.713.722


Op de kerstkklok heb ik dit schattige olifantje verwerkt. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell potlodenAchter het olifantje heb ik nog wat kerstbomen geplakt, deze heb ik gemaakt met verschillende stansen. 


Het olifantje heeft een ster vast, deze kwam uit mijn restafval bakje en paste goed bij deze kaart. De binnenkant van de kaart heb ik ook nog gepimpt, dat zie je op de onderstaande foto.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen:

  1. Twee mallen op één kaart ,wat een pracht en heldere kleuren gebruikt vind hem erg mooi.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een gave kaart met die mooie combinatie van de 2 dbdd mallen

    BeantwoordenVerwijderen