Pagina's

zondag 13 oktober 2019

Warme Winter Wensen

Supergaaf is de collectie weer! Leuke mallen die heerlijk veelzijdig te gebruiken zijn. Samen met de nieuwe collectie die na mijn vakantie thuis lag te wachten, heb ik deze kerst/winterkaart gemaakt.


Mijn kerstkaart maakte ik met de swing card art Ovals wat ook weer een superleuk modelletje is.
De mal tekende ik over op kraft karton en designpapier uit het bloc Winter days.

Swing card art Ovals 470.713.336

Alle randen van het kraft en designpapier zijn voorzien van een likje witte gesso.


Op de buitenste ovaals zitten afbeeldingen van het Mattie knipvel in ovale passe-partouts lijstjes. De lijstjes zijn versierd met nieuwe poinsettia's met larix, takje en hertenstang. In de sneeuw van foamball clay staat een roedel edelherten. Op het middelste ovaal zit een mooie tekst uit mint metallic papier en wit fluweelpapier die verspringend op elkaar is geplakt. Verder dwarrelen overal wat sneeuwvlokken uit sneeuw karton.

Groetjes,
Tineke

1 opmerking: