Pagina's

zaterdag 5 oktober 2019

X-mas

Hallo, Plony weer op het Dutch Doobadoo blog met een kaartje. Deze keer heb ik gewerkt met één van de nieuwe mallen van september 470.713.335 Fold Card Art Xmas en daarmee maakte ik de volgende kaart.







Dit is de buitenkant, met designpapier, rendiertjes,boompjes, sterren en een kantje. Alles is omgetrokken, uitgeknipt, beinkt met distress vintage photo en hier en daar is wat 3D sneeuw toegevoegd.





Natuurlijk is er ook een binnenkant.




En daar is natuurlijk mijn vintage sfeertje weer. Met vooral kant maar ook met glitterpapier waar ik de letters uit heb geknipt en de mallen mee heb uitgedraaid.




wat sneeuwsterretjes om nog wat extra winters effect toe te voegen.




En natuurlijk mocht een bloementoefje niet ontbreken. Diverse kleine pareltjes en een parel stripje langs het midden. Ik denk dat ik het wel ongeveer allemaal heb benoemd. Een hele leuke mal voor de kerstkaarten, die gaat zéker vaker gebruikt worden.



Dankjewel allemaal voor jullie aandacht en heel graag weer tot de volgende keer.




Liefs Plony

1 opmerking: