Pagina's

vrijdag 18 oktober 2019

Boodschappen lijstje Scrap Online

Lieve Solvriendinnen,

Het gaat weer gebeuren. We gaan weer SOLLEN! Hebben jullie er al zin in? De nieuwe SOL datum staat gepland op donderdag  31 oktober 2019. We hopen dat jullie weer gezellig mee gaan doen.


Even een kleine uitleg wat een SOL inhoudt:
SOL staat voor Scrap Online. Dit betekent dat we online, gezamenlijk met alle deelnemers die meedoen het zelfde project gaan maken. Wat dit project is, is en blijft een verrassing. Je krijgt om de zoveel tijd vanaf 20.00 uur een aanwijzig en die voer je uit. Het is dus geen live filmpje, maar geschreven hints die je gaat uitvoeren.

De aanwijzingen worden gegeven via onze Dutch Doobadoo Facebook Groep. Zorg dus dat je daar lid bent en dat je je daar op 31 oktober om 20.00 uur meldt.


Dit is het boodschappenlijstje:

Dutch Doobadoo Card Art Raam 2st.
470.713.651
470.713.651 Card Art Raam 2 st.


Dutch Doobadoo Paper Art Black Halloween
472.950.001
472.950.001 Laser Paper Art A5 black Halloween

Cardstock:

1x 15 x 23 cm
2x 6,5 x 7,5 cm
1x 13 x 12 cm (kan evt in andere kleur)

Designpapier:

1x 15 xm (h) x  8 cm (b)
8x 3,5 cm (b) x 15 cm (h)
4x 3 cm (b) x 11 cm (h)
1x 6,5 cm (b) x 7,5 cm (h)

Zorg dus dat je alle materialen klaar hebt liggen op donderdag 31 oktober. Dan gaan we er weer iets leuks van maken!

Tot 31 oktober! 

Liefs,




5 opmerkingen:

  1. ik zou graag mee doen maar ik heb de figuurtjes van de gezichtjes ,kan ik wat anders gebruiken in plaats

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou toch wel als je in ander thema dan Halloween wilt maken passen die koppies er ook niet bij
      Bedoel als je kerst doet kun je eland of Gnome oid nemen
      Denk ik ga ik van uit

      Verwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd en blij want ik heb deze cardartmal in mijn bezit 😀
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen