Pagina's

woensdag 16 oktober 2019

Special Day

Hallo bloglezers.

Vandaag wil ik jullie laten zien wat ik gemaakt heb met de Dutch Card Art 470.713.732.


De basis van deze kaart is een stuk roze cardstock. De tekst happy birthday heb ik gesneden met de Silhouette en ingekleurd met distress inkt. Deze tekst heb ik geplakt op een stukje design papier en daarna rondom uitgeknipt.


Bij het maken van deze kaart heb ik mijn bakje met een grote voorraad stansfiguurtjes gebruikt
Dit werkt ideaal als je een kaart maakt. Ik sorteer het een en ander wat bij het gebruikte papier past, leg het op de kaart om te bekijken wat ik ga gebruiken en plak het hierna op.


Deze kaart is voor een lief meisje dat 6 jaar geworden is, vandaar het cijfer 6 op de kaart. Omdat we in onze vriendenkring binnenkort nog meer jarigen hebben, heb ik deze kaart als voorbeeld gebruikt en nogmaals een dergelijke kaart gemaakt.


Dat is lekker snel werken want je hoeft niet meer te bedenken hoe je de kaart wilt gaan maken.



Deze kaarten heb ik heerlijk op mijn gemak buiten in het zonnetje zitten maken tijdens mijn vakantie.


Een vakantie zonder te freubelen kan ik mij niet voorstellen.


Daarom neem ik altijd wat hobbymateriaal mee.


Een caravanwand en een oventje voldoen dan prima voor het maken van een foto.....


Dit was mijn blogbericht voor vandaag. Leuk dat je weer hier kwam kijken. Ik vind deze Card Art een ontzettend leuk model en vermoed dat ik deze vaak ga gebruiken.

Groeten Hanny

1 opmerking: