Pagina's

dinsdag 22 oktober 2019

Mixed Media Challenge Oktober

Hallo Allemaal,

Ik dacht nooit dat ik hieraan zou beginnen maar nadat we een geweldig leuk DT dagje hebben gehad met de Cadence materialen ben ik verkocht. Het is echt zo leuk om te doen!


Met de leuke Challenge heb je meteen een houvast als je nog niet zo vaak een art journal pagina gemaakt hebt.

De enige voorwaarde is dat je in ieder geval het Card Art Kompas gebruikt, verder kun je Het voorbeeld volgen en er een eigen draai aan geven.

470.713.717 Card Art Kompas

470.713.717


Ik heb het met embossingpoeder op aquarelpapier gezet. 


Dit mask art Groovy Cirkels vormt de fictieve  golven gemaakt met vicky boutin krijt en nuvo  mouse.

470.715.141 Mask Art Groovy Circles

470.715.141 


Mijn eerste pagina is een kleine LO met een fotovan onze vakantie in Zoutelande.


De kaft is bewerkt met Cadense Hybride acrylverf en ook hier weer leuke stencils gebruikt. Er zijn er genoeg in ons assortiment. 


De klokken zijn van Ricepapier en de letters gemaakt met de Bella Lulu handlettering stempel.


Ik zou zeggen ga het ook proberen elke maand komt er een nieuwe challenge bij en je kan deze mooi in je journal bewaren.

Ik ben Enthiousiast!

groetjes, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten