Pagina's

dinsdag 29 oktober 2019

Enjoy This Moment


Hoi hoi,

Tijdens de gezellige DT dag van Dutch Doobadoo heb ik een workshop met Cadense gevolgd.  Dat was erg leuk maar ik zou hier zelf niet heel snel aan beginnen. Maar soms moet je eens wat anders proberen en dan ervaar je pas hoe leuk sommige dingen kunnen zijn. 



Ik ben hier door wel een beetje aangestoken door het mixed media. Ik ben daarom de uitdaging aangegaan om voor de eerste keer mee te doen aan de mixed media challenge van Dutch Doobadoo. N.a.v. deze sketch moest je een mixed media project maken. 


Bij deze challenge moet je deze Dutch Doobadoo mal gebruiken.


Dutch Doobadoo Card Art Compass 
470 713 717

Ik ben aan de slag gegaan met verf en heb met een brayer verschillende kleuren verf over en door elkaar heen gebruikt. Daarna heb ik nog enkele stencils van Dutch Doobadoo gebruikt en deze ook bewerkt met verf. Op deze foto herken je misschien deze mask in de paarse verf



Ik heb daarna de pagina bewerkt met verschillende stempels. Sommige stempels heb ik meerdere keren terug laten komen op de pagina. Als laatste ben ik aan de slag gegaan met een mask en structuurpasta. Daarvoor heb ik deze mask van het wybertje gebruikt. 



Ook de mal van Dutch Doobadoo heb ik bewerkt met structuurpasta, Hierdoor komt alleen het compas terug op deze pagina.


Hierna ben ik aan de slag gegaan om de pagina's te pimpen. Ik heb enkele foto's op de pagina's verwerkt in combinatie met enkele stansen van de planner. 

 

Met een zwarte fine-liner heb ik hier en daar nog wat lijntjes getrokken.  Na enkele tips van mijn teammaatje was mijn pagina af en  ik was erg blij met het resultaat. Hanny bedankt voor je feedback. Fijn dat je me even op weg hebt geholpen.  Ik ben bang dat ik er weer een verslaving bij heb. 


Dus ik zou zeggen.  kom maar op met die sketch voor de volgende maand. Ik heb er al zin in! 
Doen jullie dan ook mee?  Het is echt heel erg leuk om te doen. 

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Ik wens jullie nog een hele fijne zondagavond en tot snel.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen:

  1. Prachtig. Mix media is ook niet helemaal mijn ding maar vind het soms toch wel leuk om te doen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan. Ik doe het eigenlijk alleen op een workshopdag. Dan neem ik je voor om er thuis mee aan de slag te gaan maar doe het te weinig. Toch maar eens oppakken.

    BeantwoordenVerwijderen