Pagina's

vrijdag 11 oktober 2019

Jarig

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie wat helemaal anders is dan wat jullie van mij gewend zijn. 


Er zijn natuurlijk ook mensen die helemaal niet van al die kantjes en ruches houden en om daar dan een kaartje voor te maken wordt heel makkelijk gemaakt met de Fold card art Jarig van Dutch Doobadoo 470.713.731. Je maakt een heel leuk kaartje in een heel leuk modelletje.


Ik heb de basis gemaakt en toen allemaal verschillende restjes designpapier gebruikt voor mijn 2e laagje. Om toch nog wat extra op mijn kaartje te hebben kleurde ik een afdrukje van een Magnolia stempeltje in met mijn copic markers en knipte het uit.
Ik zocht naar een mooi plaatsje op mijn kaartje om haar te bevestigen met wat lijm.


De randjes van al het papier heb ik weer beinkt en ook een bloementoefje vond weer een plekje op mijn kaartje. In de R nog wat glimmertjes, 2 vlindertjes erbij en de leeftijd van de jarige om het compleet te maken.


Ik zeg proost, op de jarige waarvan ik zéker weet dat ze dit heel leuk gaat vinden. Misschien nu maar weer snel over tot iets in het vintage?  Dankjewel weer voor jullie aandacht en tot de volgende keer.

Groetjes Plony

1 opmerking: