Pagina's

maandag 14 oktober 2019

Xmas

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een creatie voor jullie en deze keer is het een kerstkaart geworden, gemaakt met een mooie mal van Dutch Doobadoo.


Ik heb het mooie designpapier van Mintay Sweetest Christmas gebruikt. De mooie mal van Dutch Doobadoo is shapemal 470.713.180 Cloud Amy.




De plaatjes zitten zo mooi bij dit paperblok en zo heb je 1 lijn. Ik heb een mooie grote snijmal van Noor! Design gebruikt. De mooie kerstbloem is van CraftEmotions. Ook de leuke takjes zijn van CraftEmotions.  Ik krijg met dit mooie papier best zin in kerst. Jullie ook?


Een mooie strik erop en je hebt snel een leuke kaart.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie een fijne dag vandaag.

Liefs Ineke

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart! Doet mij niet 'snel' aan als ik naar alle onderdelen kijk, best veel :)
    Zin in kerst...nog niet helemaal eigenlijk, maar dat komt vast nog wel.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen