Pagina's

zaterdag 15 maart 2014

Uitgelicht: Dutch Mask Art

We hebben bij Dutch Doobadoo intussen al zoveel leuke mask stencils dat je bijna geen tijd hebt om ze allemaal te gebruiken. Daarom lichten we er deze maand weer eens eentje uit en laat ons hele Design Team zien wat je er voor leuks mee kunt maken.


Zie hier de inspiratie van onze dames:

Gast Designer Karen Hemel


Diny
Ik heb dit mooie Mask ingezet om een achtergrond voor mijn kaart te maken met Panpastel. Ik nodig je uit voor een bezoekje aan mijn blog.

Jolanda
Ik heb gekozen voor het gebruik van het mask stencil in combinatie met de Copic Airbrush. Wil je zien hoe ik dat gedaan heb kom dan even kijken op mijn blog.

 Joyce
Ik heb gewerkt met de theepot in combinatie met pasta, een uitgebreide tutorial staat
op mijn blog. Kom je even kijken ?



Marianne
Ik heb deze keer gekozen om de Mask te gebruiken met modelleerpasta.
Op mijn blog staat hoe ik het gedaan heb.

Jenine:
Ik heb de Mask eerst geƫmbost met de Trouvaille met Fabric Papers van Joy! Crafts. Daarna de opliggende geƫmboste gedeeltes met de Sand it Gadget opgeschuurd.

Monique

Raffaela

We hopen dat jullie leuke inspiratie op doen en jullie mogen natuurlijk je eigen creaties met Dutch Doobadoo delen op onze Facebook groep. We zijn erg benieuwd !

(Klik op het logo om bij de Facebook groep te komen)

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties zijn er weer gemaakt!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw zeg wat een schitterende creatie's allemaal. Heerlijke malletjes zijn het toch allemaal !

    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeetje
    wat een gave creatie's
    die mal is prachtig mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, schitterende creaties!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, super mooi allemaal, goede inspiratie!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen