Pagina's

vrijdag 28 maart 2014

Happy Birthday

hallo allemaal, vandaag is het mijn beurt weer om iets te plaatsen op het blog
De Dutch Doobadoo masks zijn ook erg leuk om te gebruiken met je copics en een airbrush.


Step 1:
Ik heb voor de achtergrond the flower mask gebruikt 470.719.010

470.719.010 Dutch Mask Art Flowers

Stop de copic met de beitelpunt in de airbrush en spuit de inkt door het mask op je papier. Als je de airbrush dichtbij houdt, wordt de kleur intensiever dan als je hem veraf houdt. Gebruikte copic RV11, R24 and R59. 


Step 2:
Herhaal met een andere kleur.


Step 3:
En nogmaals met een 3de kleur. 


step 4:
Voor de laatste laag heb ik het diamond masker gebruikt 470.715.017 en de kleur YG07.

470.715.017 Dutch Mask Art



Step 5:
Een andere leuke manier om de maskers te gebruiken is met de activator. Hiermee maak je een bleekeffect.
Spuit een beetje activator door het stencil en zie wat gebeurt.


Step 6:
Stempelen met copics is ook leuk om te doen. Breng de inkt aan op je stempel met de beitelpunt en spray een klein beetje activator op je stempel, niet te veel, want dan gaat het vlekken. 


Step 7
Ik gebruik nooit teveel verschillende maskers en stempels omdat het een onrustig geheel geeft. 


Step 8:
Als laatste kan je de zelfgemaakte achtergrond gebruiken in een kaart, deze heb ik gemaakt voor mijn moeder's verjaardag. De afbeelding is van Aurora Wings. Gebruikte copics zijn 
E00, E02, E13, BV00, RV11, R0000, R24, R59,Y0000, YG07, YG17 and G94.

groetjes 




5 opmerkingen: