Pagina's

zondag 23 maart 2014

Dikke Kus

Hallo,
Voor deze kaart heb ik de Shape Art 470.713.103 gebruikt als basis. 
Wat zijn deze mallen toch ontzettend handig! Omtrekken welke maat je hebben wilt en uitknippen maar.
 En dan ook nog meerdere maten in 1 mal.


Aan de linkerkant van de kaart heb ik nog een Shape Art gebruikt, de 470.713.104. Daarvan heb ik 2 x de 2 kleinste maten omgetrokken en uitgeknipt en schuin bovenop elkaar geplakt.


Deze maand is er een hele leuk Mask Art uitgekomen, de 470.715.023. Die heb ik bovenop het designpapier gelegd en 1 roos ingesmeerd met modellier creme parelmoer. 


Ook zijn deze maand wel hele gave Dutch Label Art uitgekomen. Dit zijn labels met geprinte teksten. Ze zijn voorgestanst en kun je gelijk verwerken op je creatie. Ik heb de 474.007.002 gebruikt.


Dutch Doobadoo - Shape Art - 103  Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames ornament bloem  Dutch Doobadoo - Mask Art Stencils A5 - Big Roses  Dutch Doobadoo - Label Art A4 - Every day labels

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en wens jullie nog een fijne dag.
Tot de volgende keer!

Liefs,
Monique



 

1 opmerking: