Pagina's

dinsdag 25 maart 2014

Pasen

Hallo allemaal ,
Vandaag laat ik jullie een paas drie luik zien .
Het is het  dutch doobadoo drieluikje 460.440.010.


Op het drieluikje heb ik de paper art eitjes 472.948.018 gebruikt
Deze keer heb ik ze wit gelaten maar ze zijn ook super leuk om ze net als echte paaseitjes te kleuren.

460.440.010 Dutch Doobadoo MDF Art Drieluik

Ik heb mijn drieluikje versierd en bekleed  met het  nieuwe dutch doobadoo fabric 400.903.012
Je kan deze stof gewoon stansen met de wat grovere stansen .
Het geeft zo,n leuk effect !


De Dutch Doobadoo fabric art heeft een plak laag aan de achterkant zodat je het heel eenvoudig strijkt op mdf of papier. Je kan het daarna heel eenvoudig uitknippen .


Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben gekregen .

Dutch Textile Pink Check

Tot een volgende keer 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten