Pagina's

zondag 16 maart 2014

Hoera

 De basis van deze kaart is gemaakt met de Flower Shape mal  470.713.105 van Dutch Doobadoo. Het designpapier komt uit een paperpad van Noor! Design - Vintage Papers. Ben wel erg gek op de combi paars/roze. Afgelopen maand zijn deze Scrabble Letters van Noor! Design nieuw uitgekomen. Ze zijn echt super mooi en heel goed toe te passen bij allerlei kaarten.


De stempel is van Saturated Canary stamps - Baily & BoscoDe Scrabble Letters heb ik op designpapier gestempeld met zwarte inkt uitgeknipt en daarna met 3D kit speels op de kaart geplakt. Rechts een flinke bloementoef. Achter de bloementoef zitten de nieuwe Noor! Design Vintage Flourishes bladeren verwerkt. Hier heb ik met Archival Coffee een achtergrondstempel met textuur op gestempeld en de randen bruin gemaakt met Distress inkt. Achter het afdrukje een taartrandje en onder het afdrukje nog een Kraft bag with Tag verstopt. Hierop kan ik de wens voor de jarige schrijven.

Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames Flower  Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - vlinders

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren.
Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag :-)

Liefs Jenine xXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten