Pagina's

maandag 10 maart 2014

Party


Ik heb me vandaag eens uitgedaagd om een herenkaart te maken. Niet mijn favoriete bezigheid, maar het is zo nu en dan toch nodig. Op deze kaart heb ik ook weer mijn favoriete Noor! Design randstans 6002/0260 gebruikt, deze is zo lekker fijntjes en kan altijd overal bij.



Gelukkig zijn er sinds kort van Dutch Doobadoo velletjes met gelazerde gears 479.002.001 op de markt, die het leven al een stuk gemakkelijker maken…. ;-)


 

Als basis voor de kaart heb ik natuurlijk weer een Dutch Shape Art mal 470.713.103 genomen. Want dan krijg je tenslotte een veel leuker kaartmodel als wanneer je een gewone vierkante kaart maakt.



Als basis voor de kaart heb ik kraft papier gebruikt. Ik heb de Dutch Shape Art mal in verschillende formaten overgetekend en uitgeknipt ook met papier van Graphic 45. Op dit papier zit ook een stoere print met gears.



Het vintage plaatje komt van een vel van Pion Design, dit heb ik gemat op een ovalen scallop nestabilitie en vervolgens natuurlijk nog mijn favoriete ovale Noor! Design mal 6002/0304 erbij gebruikt.



Alle randjes op de kaart van het kaftpapier heb ik overal beinkt met distress. Dus ook het kraftzakje wat ik gebruikt hebt krijgt een beinkt randje voor een vintage look. Ik het zakje heb ik een paar tags gestoken. De eerste gemaakt met de Noor! Design tag stans 6002/0269, ook weer gestanst uit het designpapier van Graphic 45. Daarbij nog een tag met daarop een bingostempel uit de Noor! Design clear stamp set 6410/0029.

Liefs Jolanda
xxx

1 opmerking:

  1. Leuke kaart. Dat papier van Graphic past er erg goed bij. Wat een leuk detail om nog een gear op het strikje te plakken!!

    Gr. Gerrittina

    BeantwoordenVerwijderen