Pagina's

vrijdag 21 maart 2014

Hugs

Ik heb een voorbeeld gemaakt met 1 van de nieuwste shape art mallen 470.713.107 Het papier is van Pion Design en natuurlijk heb ik het gecombineerd met diverse Noor! Design mallen en nog meer artikelen van Dutch Doobadoo. De geweldige tekst ticket komt van  de kraft woord labels 474.007.001.


Bovenin heb ik de franse lelie rand geschoven met daaroverheen een kwart deel van de vierkante mal.
Het afdrukje is ingekleurd met copics markers en heb ik op de rechthoek mal geplakt.  Bij de bloementoef kon mooi de muzieknoten balk geplakt met bij de bloemen wat blaadjes en 2 cardboard hartjes 472.309.003. De postcard stempel heb ik met bruine inkt op dessin papier gestempeld en met de paper distresser een wat oude look gegeven. Ook wat ribbelkarton nog verwerkt op de kaart en wat vind ik die cardboard pijlen (art.472.309.002) toch gaaf. je plakt of stempels er een woordje op en kijk eens hoe leuk!

Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames Label  Dutch Doobadoo - Label Art A4 - Woord labels Dutch Doobadoo - Cardboard - Harten

Ik hoop dat ik jullie weer wat geïnspireerd heb!

Liefs Tiets

Geen opmerkingen:

Een reactie posten