Pagina's

maandag 24 maart 2014

Envelopes

De Dutch Doobadoo envelop stencils 470.713.002 blijven leuk! 
Ik ben dit keer buiten mijn comfort zone getreden en heb vintage envelopjes gemaakt. 
Het scrappapier is van Studio Light, Shabby Chique.


Om het papier een wat oudere look te geven heb ik de envelop met het mask Abstract 470.715.021 met Distress bekwerkt. In de linker hoek op de postcard afbeelding een hoekje er op gemaakt, ook met Distress Ink bewerkt van het Laser Paper Art 72.948.004.


Nog een tweede envelopje met het Shabby Chique papier.


Een mooie Paper Art vlinder 472.948.007 mocht hierop natuurlijk niet ontbreken. 



Ik ben benieuwd wat jullie van mijn uitstapje naar vintage land vinden! Misschien ga ik het wel vaker doen. 

Dutch Doobadoo - Envelop stencil rechthoek   Dutch Doobadoo - Mask Art - Abstract  Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - vlinders


1 opmerking: