Pagina's

zondag 9 maart 2014

A Hug

Hallo,

Ik heb deze keer een fleshanger label 470.713.005 gemaakt. Op shape art mal 470.713.103 heb ik een borduurpatroon van Jenine geborduurd en deze schuin op de flessenhanger geplakt. Het stansplaatje is van Janneke Brinkman en het designpapier is van Noor! Design. Verder ook nog de nieuwe randmal en de tekst Lief van Noor! Design gebruikt.


Boven de bloemetjes heb ik nog 2 cardboard hartjes 472.309.004 geplakt. Wat zijn deze toch weer leuk! Zowel de witte als de bruine kant kan gebruikt worden. Ik hebzelf de witte kant gebruikt. Maar als je wilt, kun je deze ook nog bewerken in een kleur naar keuze, handig toch! 


Ik vond het erg leuk om deze fleshanger te maken. Zo krijgt je fles wijn (of wat anders) net even een persoonlijk tintje. Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen inspireren en heb je vragen, stel ze gerust hoor.

Dutch Doobadoo - Shape stencil - Fleshanger label  Dutch Doobadoo - Shape Art - 103  Dutch Doobadoo - Cardboard - Harten

Liefs,
Monique

2 opmerkingen:

  1. Heel origineel en mooi. Dat paars is prachtig

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige label heb je gemaakt!

    Hij is prachtig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen