Pagina's

zondag 30 maart 2014

Birthday

Deze maand is dit gave mask big roses, 470.715.023 uitgekomen, geweldig toch! Ik was een kaartje aan het maken met een combi van het mooie scrappapier van Studio Light Shabby Chique en het kraft uit de even mooie lijn van Craft Emotions Botanical Garden. Hier past het maks perfect bij.


Het Big Roses mask heb ik geembossed en daarna heel zachtjes in gewreven met Pan Pastel in de kleuren van mijn scrappier. Ik vind het zelf wel een erg leuk effect geven. 


Geweldig dat er nu ook Dutch Doobadoo label art is. Zoals je kunt zien heb ik hier de Engelse versie gebruikt 474.007.003. Toch wel heel erg gemakkelijk op kraft met mooie duidelijke letters!



Zo zien de Dutch Doobadoo artikelen er uit.

Dutch Doobadoo - Mask Art Stencils A5 - Big Roses  Dutch Doobadoo - Label Art A4 - Every day ENG labels

Fijne dag allemaal!

3 opmerkingen: