Pagina's

zondag 5 december 2021

Witte Kerst

  Op het moment zijn de meesten volop bezig met de kerst- en winterkaarten. Er zijn dan ook zoveel mooie materialen hiervoor te koop van allerlei merken. De ijskristallen cirkel van Marianne Design is pas nieuw en is superleuk. Het staat leuk op een winterwant die omgeturnd is van de ovenwant.


De winterwant maakte ik met card art Ovenwant.

Card art Ovenwant 470.784.049

 Deze tekende ik over op wit fluweelkarton en maakte 'em dubbel zodat de want kan blijven staan. Daarna tekende ik de want over op designpapier Sparkling Snow. De randen van het designpapier kregen een likje witte gesso.


Op de ijskristallen cirkel zit een achtergrond van het Snow & ice knipvel. Hierop zitten kleine sneeuwvlokken uit een potje schudmateriaal. De stempel van de sneeuwpop is ingekleurd met distress inkt. Een besneeuwde slee staat erbij. De slee en sneeuwpop staan in sneeuw van foamball clay. Op de omslag is de tekst gestempeld.

1 opmerking:

  1. Hoe je kunt voorkomen dat je man gaat scheiden of scheiden en ervoor zorgt dat hij meer van je gaat houden dan ooit tevoren, ik en mijn man waren lange tijd gescheiden, hij verliet me voor een andere vrouw, maar ik hou van hem met heel mijn hart, ik had ongeveer Dr. Sacre hoe hij de relatie kan herstellen en geliefden bij elkaar kan brengen, ik neem contact met hem op en leg hem alles uit wat er gebeurt, hij vertelde me dat mijn man na zijn gebeden terug zal komen. Ik heb het materiaal dat nodig is voor de gebeden, binnen 24 uur mijn man was terug naar mij, we zijn gelukkig samen heeft één grote gelukkige familie mijn 2 kinderen zijn blij dat hun vader terug is, informatie over hoe je contact kunt opnemen met Dr Sacre staat hieronder
    Neem contact op met Dr Sacre
    WhatsApp-nummer: +2349076034359
    E-mailadres: Sacretempleofpower@gmail.com

    mevrouw Marian

    BeantwoordenVerwijderen