Pagina's

vrijdag 3 december 2021

Boek van Sinterklaas

 



Hallo allemaal,

Wat een superleuke aanvulling op de Dutch Doobadoo 5 december collectie is er uitgekomen zeg. 


Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met het nieuwe stencil "boek van Sint" (470.784.065).


Het stencil van het boek heb ik eerst op wit cardstock over getrokken en uitgeknipt. De kaft van het boek heb ik uit rood cardstock gemaakt en het middenstuk met goud spiegelkarton getekend en daar weer een stuk rood cardstock opgeplakt, zodat er een gouden rand ontstaat. 


De letter "S" op het boek en de bladzijdes zijn ook van goud spiegelkarton. Ik heb voor de bladzijdes van het boek, met een liniaal strepen in het gouden spiegelkarton getrokken met een embossingpen. Verder heb ik gebruik gemaakt van de cardart "sack" (470.713.754) en de cardart "chocoladeletter S" (370.713.753)


De letter S heb ik het ribbelkarton geknipt en bruin geverfd. 
Het stafje wat je ziet is van het paperart Sinterklaas (472.953.003).


En heb ik gebruik gemaakt van een oude stempel van Joy 6410/0105 "My Wish List". 
Natuurlijk maakt de witte veer het geheel helemaal af! Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met deze kaart en tot de volgende keer!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten