Pagina's

maandag 20 december 2021

Ollie's kerstfeest

  


Hallo allemaal,

Ach, ik heb Ollie de olifant weer eens tevoorschijn gehaald! 


De Build Up olifant van Dutch Doobadoo blijft natuurlijk geweldig.


470.713.795 Olifant

Ik heb deze leuke olifant overgetrokken, uitgeknipt en even opzij gelegd, omdat ik Ollie samen met de nieuwe Christmas mal wilde verwerken.


470.784.056 Christmas

Deze Christmas mal heb eerst volledig overgetrokken in een donkere turquoise kleur. Daarna (2e rand van buiten) wit, 3e rood en de letters uit het designpapier zijn van Winter Time van Noor design.


De olifant en de kerstmuts heb ik in dezelfde kleuren gedaan als wat in het desiginpapier zit. (de kerstmuts is zelf getekend). Je ziet op de foto dat ik de olifant ertussen geplakt heb, zodat het lijkt alsof Ollie de letters vast heeft. Daarachter heb ik de andere 2 lagen van de Christmas mal geplakt .


Toen alles aan elkaar zat, heb ik het geheel op zwart cardstock geplakt en er een zwart randje langs geknipt. Om het af te maken heb ik nog een zwarte fineliner en een witte gelpen gebruikt om hier en daar dingen wat te accentueren bij Ollie.

Ik hoop dat ik jullie weer met deze kaart heb kunnen inspireren en wens jullie nog een hele fijne dag toe.

groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten