Pagina's

donderdag 23 december 2021

Gezegende Kerstdagen

  Nog steeds maak ik kerst- en winterkaarten. Mocht ik er over hebben, zijn ze alvast weer voor volgend jaar. Toch kijk ik nu inmiddels wel uit om weer eens andere soort kaarten te maken.


De basis is gemaakt met card art Drieluik. Deze heb ik overgetekend op wit fluweelkarton. Omdat ik de hoogte best hoog vond, heb ik 'em iets korter gemaakt.

Card art Drieluik 470.784.058

Daarna is de mal overgetekend op designpapier van de Action. De randen van het designpapier zijn met witte gesso lichtjes aangezet.
 

Een afbeelding zit op de ijskristallen cirkel met ernaast een bloementoef van amaryllis en takjes. Op een banner is de tekst gestempeld.


Bij de mooie winterse afbeelding passen de Friese doorlopers leuk. Besneeuwde bomen staan in een laagje sneeuw.


Bij de besneeuwde bomen staan herten en nog een lantaarnpaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten