Pagina's

vrijdag 24 december 2021

Christmas

 

Hallo allemaal,

Er is weer zo een te gekke collectie uitgekomen voor de maand november! 


Ik heb gekozen om lekker met de build up aan de slag te gaan. Dit keer is er een build up tijger uitgekomen en deze heb ik gecombineerd met de nieuwe card art "christmas".

470.784.063

470.784.056

Ik ben niet gelijk met de buitenste rand van het Christmas stencil begonnen met overtrekken, maar bij de eerste rand ertussen (vanaf de buitenkant gezien). Ik wilde namelijk een mat-randje langs de gehele kaart. Ik heb deze kaart lekker bling bling gemaakt. Kan best met kerst vind ik. De letters zijn van zilver glitterfoam en de laag onder de letters is van rood cardstock en de laag weer dáárna is met snowpaper van marianne design (CA3104) gemaakt. 
De kerstbomen op de kaart zijn ook van een card art van Dutch Doobadoo.

470.784.016

Nu de tijger en de kerstbomen  achter de Christmas geplakt zijn, plak ik het geheel op zwart cardstock en knip ik er een matrandje langs. De tijger heeft zoals je ziet ook een snoer met lampjes in zijn poten. Dit is een snijmal van Carlijn Design  "Fijne feestdagen Kerstlampjes" (CDSN-0062). Met een zwarte pigmentliner van Steadler en een witte Signo-pen heb ik nog wat lijntjes getrokken om de boel wat te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer wat inspiratie heb kunnen geven en wens jullie nog een fijne dag toe.

Groetjes,

1 opmerking: