Pagina's

woensdag 22 december 2021

Fijne Kerst

  




Hallo allemaal,

Nog maar eens een kaartje met die leuke build up tijger gemaakt! 


Hij is dit keer in gevecht met de kerstlampjes en de boom is dan ook op de grond gevallen.


470.784.063 Build Up Tijger

Ik heb de build up tijger liggend gemaakt en de kop 2x getekend. Eén uiteraard voor de kop en één voor zijn kont, zodat er een grote kont boven zijn kop uitkomt. Van de kerstbomen heb ik de grootste kerstboom gebruikt. Deze heb ik eerst op wit cardstock overgetrokken en de middelste delen in het groen. De tijger heb ik een lichtsnoer tussen zijn poten gegeven (carlijn design fijne feestdagen cdsn-62). Deze heb ik 2x uitgestanst en onder de poten, over de rug  en door de staart van de tijger laten draaien. 


470.784.016  Card Art kerstbomen

De kerstboom heb ik tussen het lijf en de kop van de tijger geplaatst en het geheel heb ik op de Card Art Elvira geplakt, welke ook nieuw is uitgekomen eind november.


470.784.057 Card Art Elvira

Met het designpapiertje crunchy leaves van Joy  en een clearstamp van Craft Emotions (130501/3016) heb ik de kaart helemaal afgemaakt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten