Pagina's

vrijdag 10 december 2021

Gezegende Kerstdagen

  Er zijn al veel mooie frames waarin of waarop je een afbeelding kunt plakken. Van Marianne Design is er ook een prachtige ijskristallen cirkel die ik bij deze kerstkaart heb gebruikt.


De basis van de kaart maakte ik met card art Candles van Dutch Doobadoo. Alleen heb ik de kaarsjes achterwege gelaten omdat ik dat bij deze kaart mooier vond.

Card art Candles 470.784.044

De basis tekende ik over op wit fluweelkarton en maakte de kaart dubbel zodat tie kan blijven staan. Daarna tekende ik het over op designpapier Autumn Whispers en Sparkling Snow. De randen hiervan zijn lichtjes aangezet met witte gesso.


Op de ijskristallen cirkel zit een afbeelding van Mattie. Erbij een mooie bloementoef met hulst, larix en besjes. Op de banner is de tekst gestempeld en er zitten wat ijskristallen van sneeuwpapier op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten