Pagina's

woensdag 15 juli 2020

Wondertje

Hallo allemaal,

Met deze mal kun je een babyschoentje maken.  Ik heb voor de grote schoen gekozen toen ik deze kaart maakte. Er zit ook een kleine mal bij, die ook erg leuk is voor op geboortekaartje.


Het is Dutch Card Art Babyschoen 470.713.787.


Ik heb de basismal eerst overgetrokken op creme cardstock. Daana ben ik aan de slag gegaan met designpapier. De veter in het schoentje heb ik gemaakt van een lintje. De baby is gemaakt met een stansmal.

 

Hierna heb ik enekele tekststempels gebruikt om de tekstjes op mijn kaartje te stempelen. 


De klavertjes zijn ook gemaakt met een stansenset.

 

Ik ben wel benieuwd wat jullie van dit geboortekaartje vinden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een baby schoen vind hem zelf eigenlijk een beetje aan de grote kant ,heb zelf dat kleintje gemaakt en dat vindt ik eigenlijk meer een baby schoentje.
    Maar heel leuk met de teksten erop en een leuke veter gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am very happy today with my family. My name is rose  living in USA, My husband left me for a good 3 years now, and i love him so much, i have been looking for a way to get him back since then. i have tried many options but he did not come back, until i met a friend that darted me to Dr.love a spell caster, who helped me to bring back my husband after 2 weeks. Me and my husband are living happily together today, That man is great, you can contact him via email drlovetemple@gmail com Now i will advice any serious persons that found themselves in this kind of problem to contact him now a fast solution without stress.. He always hello, now i call him my father.contact him now he is always online email drlovetemple@gmail com him whatspp number +2347010538590

    BeantwoordenVerwijderen