Pagina's

maandag 20 juli 2020

Happy Birthday

Ik ben dol op de mallen met een wat klassieke uitstraling en daarvan is de 470.713.188 shape art weer een heel mooi voorbeeld. Voor een lieve vriendin maakte ik een verjaardagskaart in vintage style met deze supergave mal.


4 laagjes heb ik gemaakt met een vlindermal tussen de 2e en de derde laag.


Een mooi plaatje erbij gezocht passend bij de kleuren van mijn Stamperia designpapier.


Parelrandje om mijn afbeelding, kant erop en een mooie bloementoef. Een happy birthday tekstje en wat vlindertjes en de jarige was er helemaal blij mee.


Heerlijk om dit soort kaartjes te maken als je weet dat degene voor wie je hem hebt bedoeld ook helemaal dol is op vintage kaarten. Dankjewel voor jullie aandacht weer en graag tot ziens.

1 opmerking:

  1. I am very happy today with my family. My name is rose  living in USA, My husband left me for a good 3 years now, and i love him so much, i have been looking for a way to get him back since then. i have tried many options but he did not come back, until i met a friend that darted me to Dr.love a spell caster, who helped me to bring back my husband after 2 weeks. Me and my husband are living happily together today, That man is great, you can contact him via email drlovetemple@gmail com Now i will advice any serious persons that found themselves in this kind of problem to contact him now a fast solution without stress.. He always hello, now i call him my father.contact him now he is always online email drlovetemple@gmail com him whatspp number +2347010538590

    BeantwoordenVerwijderen