Pagina's

donderdag 2 juli 2020

Hoera een Dochter


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik julllie een geboortekaartje zien. 


Ik heb hiervoor 2 verschillende Dutch Doobadoo mallen gebruikt.  Voor de basiskaart heb ik deze mal gebruikt.


Dutch Card Art
470 713 187

Ik heb deze mal 3 x overgetrokken. 1x op creme cardstock, daarna een keer op roze cardstock en als laatste op designpapier.


Met een zwarte fine-liner heb ik een rand om de kaart getrokken. 


Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met de Dutch Card Art  470.713.766.


Ik heb dit hobbelpaard eerst overgetrokken op creme cardstock.  Daarna ben ik aan de slag gegaan met designpapier, kraft en roze cardstock. Hiermee heb ik het hobbelpaard versierd. Bovenaan de kaart heb ik een tekstslinger gemaakt met de tekst "Hoera", deze heb ik gemaakt met een stans. Hierna heb ik 2 verschillende teksten gestempeld. Hierna heb ik de kaart afgewerkt met een bloem, 
waaronder ik nog enkele takjes verwerkt heb. Als laatste heb ik een poppetje op de kaart geplakt, deze had ik al jaren in huis maar paste perfect bij deze kaart. Ik ben benieuwd wat jullie van dit geboortekaartje vinden. Ik vond het gezellig dat jullie weer even een bezoekje kwamen  brengen aan dit blog en wie weet tot een volgende keer.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten